Koliko koštaju greške?

Ako iko od vas zna kako se to mere greške, volela bih da mi objasnite. Juče sam čula da se ženske i muške greške ne mere isto. Ne znam, ja sam izgleda odrasla u neko pogrešno vreme i pogrešno vaspitana, šta li, kad mi rekoše da smo isti svi mi koji hodamo zemljom. Svih boja, religija, pola, boje kose, noktiju.

Koliko koštaju greške? Na kakvom se to kantaru mere kad ima dva aršina?

Neki ljudi seks shvataju kao mušku privilegiju.  Muškarcu je uvek lepo, a žena je uvek iskorišćena strana. Volela bih da mi neko pronadje reči kojima bih mu objasnila, a pri tome i on shvatio, da muškarac i žena podjednako uživaju u tome. To je prirodno i normalno.

Žene nisu porcelanske lutke koje stoje u vitrini i čekaju onog pravog da dodje i da ih uzme, a taj pravi je valjda takodje tražio pravu porcelansku lutku, pa ih je nehotice nekolicinu slučajno razbio, ali to se ne računa, on je muškarac i to ga spašava krivice.

Rekli su mi da sam bezobrazna što ljude gledam istim očima, što prihvatam njihove mane i greške kao ljudsku prirodu. Rekli su da ih vređa moj stav. Kažu da se ne može oprostiti. Kažu da se mora biti savršen.

Ne, stvarno, koliko koštaju greške ovih dana?

11 thoughts on “Koliko koštaju greške?

  1. Isti smo svi koji hodamo zemljom, putem devojčice sa slike.
    Pa šta i ako pogrešimo ?
    Ako se razočaramo ?
    Bar možemo mirno da spavamo.

    „Kantari“ nek` mere.
    Njihovi putevi su drugačiji. (Nisu kao na slici).
    I isti su svi koji hodaju njihovim putem.
    I aršini su im isti.
    Ne znam koliko koštaju greške ovih dana.
    Treba pitati njih.
    Kod njih sve može…
    A cena… verovatno zavisi od kursa.

    Od izvora dva putića – Do izvora samo jedan.
    Uvek je bilo. I biće !
    Izbor je naš.

  2. Objašnjenje koje su meni dali a tiče se seksa kaže da muškarci mogu da imaju seks bez emocija a žene ne. Valjda zato žene nemaju prava na isti. Sve u svemu, glupost.
    A što se grešaka tiče, svi grešimo, bitno je samo šta nam te greške znače. Da li iz njih učimo ili ne. A svaka škola se plaća 🙂

  3. Ok.Situacija je nebitna…Niko ne može da mi bude veći kritičar nego što sam sam sebi.Mislim da je to jedino važno.Ne znam koliko sam spreman da tuđe poglede na svoje postupke uzmem zdravo za gotovo.
    A što se seksa tiče…ovako :

    I dok radim ovo zbog čega ću se kajati, upijam u sebe ovaj trenutak jer znam da ću uskoro početi da optužujem sebe i da ću u sećanju na tu lepotu naći jedino opravdanje za ovaj nepromišljeni postupak.

    Jednostavno to smo mi.Uniseks rečenica

  4. interesantan vid.
    ako smijem pitati, o kojoj zemlji ti to pricas?
    u 21. stoljecu – u kojem se nesumnjivo nalazimo – smo svi isti.
    barem bi trebali da budemo.
    a greske se mjere po tezini, sto teza to gore …
    pitanje je samo, ko ima pravo da mjeri tezinu greske …
    filozofsko pitanje.
    ti ne brini, nastavi tako kako si pocela i neces imati cega da se
    brines, ne sada, ne sutra i posebno ne pred nebeskim vratima.

    • Znam. Svesna sam vremena u kome živimo i ravnopravnosti medju ljudima, ali eto, naiđem, s vremena na vreme, na neke ljude koji sebe (neopravdano) izdižu iznad drugih i usuđuju se da ljudske postupke mere po sopstvenim (pogrešnim) merilima.

  5. „Greške“ svoj skriveni smisao imaju…jer koji to Čovek ne greši,Anđeli su na nebu,Ljudi na zemlji

    • Baš tako. Problem nastaje kada neki ljudi oko nas sebi prisvoje pravo da vagaju i procenjuju. U njihovim očima „naše“ ljudsko i „njihovo“ ljudsko nije isto.

Ostavite odgovor

