Arhiva za 23 februara, 2012

Koliko koštaju greške?

Posted: 23 februara, 2012 in Moja kristalna zrnca

Ako iko od vas zna kako se to mere greške, volela bih da mi objasnite. Juče sam čula da se ženske i muške greške ne mere isto. Ne znam, ja sam izgleda odrasla u neko pogrešno vreme i pogrešno vaspitana, šta li, kad mi rekoše da smo isti svi mi koji hodamo zemljom. Svih boja, religija, pola, boje kose, noktiju.

Koliko koštaju greške? Na kakvom se to kantaru mere kad ima dva aršina?

Neki ljudi seks shvataju kao mušku privilegiju.  Muškarcu je uvek lepo, a žena je uvek iskorišćena strana. Volela bih da mi neko pronadje reči kojima bih mu objasnila, a pri tome i on shvatio, da muškarac i žena podjednako uživaju u tome. To je prirodno i normalno.

Žene nisu porcelanske lutke koje stoje u vitrini i čekaju onog pravog da dodje i da ih uzme, a taj pravi je valjda takodje tražio pravu porcelansku lutku, pa ih je nehotice nekolicinu slučajno razbio, ali to se ne računa, on je muškarac i to ga spašava krivice.

Rekli su mi da sam bezobrazna što ljude gledam istim očima, što prihvatam njihove mane i greške kao ljudsku prirodu. Rekli su da ih vređa moj stav. Kažu da se ne može oprostiti. Kažu da se mora biti savršen.

Ne, stvarno, koliko koštaju greške ovih dana?