Ime

Posted: 10 aprila, 2012 in Moja kristalna zrnca

Kažu da ličim na žene Orijenta. Jedan moj prijatelj ume da kaže da mi neka pra pra baba nije baš bila svetica, neki se Turčin sigurno tu umešao. A vrhunac je i moje ime koje potiče baš iz tih krajeva. „Znaš li ti da su Sloveni bili svetle puti, svetlih očiju, a kosa svetlo smeđa, gotovo plava, čak i pomalo riđa…Ti se tu ne uklapaš. Divlja ti je kosa, kovrdže niz leđa ko bičevi, a oči tamne, kao greh. Gde li su tvoji koreni…“

Moji koreni su ovde, duboko u ovom planinskom kraju. Umem da budem mirna kao dolina. Umem da se svađam i jurim kao reka mog gradića. Neka sam na oko tuđa, ali sam uvek i sasvim svoja.

Moje ime se provlači kroz mnoge pesme.

Moje ime se rimuje sa vinom.

Moje ime postoji kao sinonim za ljubav u književnosti.

Ja privlačim nevolju. Pomalo mirišem na probleme. Na nostalgiju, pomalo na sigurnost. A kažu da sa mnom nisi nikad siguran, jer ti mogu reći čak i ono što ne očekuješ. U čemu je poenta ako govorim samo ono što drugi misle. Moje reči bole. Zato ih i ne vole.

Moje ime miriše na cimet, na karanfilić, biber.

A ja…  Ja sam sve drugo sem ono što očekuju – svojeglava i drska, sa oštrim rečima. Ali, zar postoje drugačije kada je istina u pitanju.

komentari
  1. indianoceansailorr kaže:

    Neverovatno koliko sam se pronasla u tvojoj priči, pogotovo u samom početku.
    I ja sam ubeđena da je moja pra pra baba imala aferu sa nekim sa istoka :)….toliko puta mi su mi se arapi, turci, marokanci obraćali na svom maternjem jeziku misleći da sam njihova :)…jednog dana ima da uradim DNK analizu porekla :)…obavestiću te, možda smo rođake :).

  2. xmirjanax kaže:

    Tvoji postovi ma stalno podsecaju koje je moje “Ime“. Hvala ti!

  3. oblogovan kaže:

    Ej, sjajno, baš mi se svidja… Pravo da ti kažem, planina, rečica, gradić… Možda se ti i ja srećemo po prodavnicama, hahaha. Ali, sjajan post…

  4. Nenad77 kaže:

    Prvo turske serije na svim kanalima,otimam se svim snagama za daljniski, a sad i ti o neeeee :mrgreen: Šalim se ja frendice virtuelnog sveta mog. Ima mnogo lepog u svim tvojim postovima iako nosiš maskicu ove devojke sa kapuljačom 😉

  5. Provincijalac kaže:

    Lep post. I sve to zbog sitnih kamenčića mozaika…
    Složićemo mi tu sliku o tebi! 🙂

  6. Lepo ime… nego… jesi ti ta devojka sa slike u polju?

  7. beliocnjakx kaže:

    Žena Orijenta…asocijacija – ‘Ubistvo u Orijent ekspresu’…
    Znači fatalna žena pa još sa kosom kao đavolji bič 😉

  8. Moje ime miriše na cimet, na karanfilić, biber. – Sjajno!!

  9. Charolija kaže:

    Ne znam ti ime. Nova sam ovde kod tebe na blogu, ali mislim da nešto divlje ima u tebi. Sjajne tekstove pišeš.

  10. tangolina kaže:

    Baš lep post! Opisala si sebe tako da nam golicaš maštu i budiš želju da te upoznamo, mogu misliti kako je tek muškarcima 😉

  11. Marina Majska kaže:

    … jednostavno savršeno… 🙂

  12. cakarasto kaže:

    “ Moji koreni su ovde, duboko u ovom planinskom kraju. Umem da budem mirna kao dolina. Umem da se svađam i jurim kao reka mog gradića. Neka sam na oko tuđa, ali sam uvek i sasvim svoja. “
    Savrseno!

Postavi komentar