Sećanje

With_The_Wind_by_larafairie

Setim te se, eto, tek tako. Možda zato što mi nikada nisi pružio objašnjenje. Ili izvinjenje.

Moja snaga ne znači da mogu da preživim sve. Moja snaga ne podrazumeva metak s leđa.

Bol je prestao. I strah. I dalje smrdi izdaja. To je leš tvog života. To što hodaš ne znači i da si živ.

Hladno sunčano jutro treznilo me od snova. Odmahnula sam glavom da bih otresla poslednje mrvice pospanosti. Kafa je neodoljivo mirisala, žmureći sam prvi gutljaj otpila i pustila muziku.

Ko zna zašto, ali eto, baš jutros sam se setila da mi je ostao dužan. Zanemarljivi dinarski kusur novembra i podugačak razgovor sa gomilom objašnjenja. Pa da, i jedne knjige koju drži visoko na polici.

Meni je, u stvari, tako lako da ne mislim na tebe, ali te donesu vetrovi nekih pesama, izroniš medju glumcima jeftinih produkcija, zaboli me u pleksusu kad mi potraže jednu knjigu. I ništa više. Meni od tebe fali jedno objašnjenje. I priznanje da si slab i  nedosledan. Ništa više. Meni je dovoljno da umirim svoju savest. Tvoja se već nikad neće moći umiriti.

16 thoughts on “Sećanje

  1. „Meni je, u stvari, tako lako da ne mislim na tebe, ali te donesu vetrovi nekih pesama, izroniš medju glumcima jeftinih produkcija, zaboli me u pleksusu kad mi potraže jednu knjigu.“
    Eh, da…

  2. Ma nema ništa od tog „raskusurivanja…“
    To su „trkači olovnih nogu“ – ti što hodaju, a nisu živi.
    Nego…
    Da si ti nama žva i zdrava & da nam malo češće pišeš, jer je evidentno da nedostaješ!
    Pozdrav! 🙂

      • Ne znam. Svi tvoji tekstovi,reči, misli, pričaju o nekom iskustvu, Zato mi i privlačiš pažnju. Jedino je pogrešno što sam pomislio da je to ostalo iza…
        Uvek deluje da si iznad toga. Otud i iznenađenje o tamnoj strani
        Budi mi dobro, ova kiša će potrajati .

  3. Najteže mi je sebe shvatiti kako uvijek istim lažima nasjednem, i nikako pamet iz pjeska da izvadim nojevski ponašati prestanem. Očigledno srce većinsku kontrolu parlamenta u meni kontrolira, i sve odluke većinski donosi pa me rastura

Ostavite odgovor

