Ovih dana

Posted: 25 aprila, 2012 in Moja kristalna zrnca

Ovih dana mi se prepliću ružučaste i crne trake. Neko moj se raduje i smeje, a opet, neki drugi plaču. Smejem se sa sestrom i radujem novim odlukama i novom životu u dvoje. Sa druge strane plačem i ćutim, jer čatrnaest godina jednog dečaka povlače slutnje u meni, beli mantili i hladne bolničke sobe.

Njoj, mojoj najbližoj, želim svu sreću sveta, sve ono što ja imam i mnogo više. Neka se na nju sruči sve blago sveta, sve sreće, svi blagoslovi, sve ono što želim sebi i još par drugih stvari.

Njemu, malom četrnaestogodišnjaku, neka život napokon zaista krene. Neka se smeje, neka ptrestane da dočekuje dane sa tabletama. Neka ga boli samo ono što zaslužuje – prve ljubavi, prvo i najprvije životno….

Bože, možda imaš prečeg posla, ali baci pogled i na ovu rupu geografske karte…

komentari
  1. Мени је бака на сваки проблем типа: „Ако бог да…“ одговарала: „А Бог је добар па ће дати…“
    Мислим да бакин одговор би био мој коментар на твој текст.

  2. Provincijalac kaže:

    Mogu roman da napišem o tvojim postovima, ali tvoja osećajnost prevazilazi granice pisanje posta i prelazi u nešto drugo, više, i vrednije.
    Ja znam zašto volim da čitam tvoj blog, ali ne znam kako to da objasnim.
    Rećiću samo da ostavlja trag – mislim da ćeš me razumeti.

    • Staklenna kaže:

      Znaš, možda treba da budem zahvalna što mi život nikada nije dosadan. Uvek se nešto dešava, nove i nove obaveze, novi rokovi i pobedjena moja nesigurnost,pa onda naidju i neki sumorni dani, pa se opet razvedri…
      Ipak, često se zapitam – pošto li su dosadni dani? Kupila bih jedan par takvih dana….

  3. oblogovan kaže:

    Ih, Staklenna… 😦
    Pridružujem se tvojim pozivima, i eto, aj’ da zovemo zajedno… …
    A i Đurđica i Provincijalac su u pravu, nemam šta dodati…

  4. KoTR kaže:

    God works in mysterious way

  5. Teško je komentarisati ovakav post. Samo ću se pridružiti tvojim željama…

Postavi komentar