Nema te

Dugo već nema tvojih tragova, a opet, znam da si tu. Iskreno rečeno, ne znam ni da li postojiš, koje su ti boje oči i da li se glasno smeješ. Uzimam sebi slobodu da verujem da te poznajem na neki vanvremenski način. Verujem da hodaš drugačije, da trepćeš drugačije, da sanjaš drugačije. Ali voliš one pesme koje su unedrene u meni. Verujem da ti je ime žitko i da jezik pri izgovoru zadrhti kao kada oseti kupine.

Kada ti pričam o svojim snovima sigurna sam u tvoju ozbiljnost. Ti se ne smeješ kada ja kažem da verujem da svet može biti bolji i lepši, da ljudi mogu biti drugačiji. Ti se ne smeješ kada ja kažem da svako ime ima svoju boju, a verujem da tvoje ima boju onih istih kupina.

Treba mi da verujem da ima ljudi kao što si ti. To je moj način da ovaj svet, makar sebi, predstavim boljim. Da verujem u svoju snagu i onda kada sam slaba.

16 thoughts on “Nema te

  1. Jednom sam imala nekog ko se nije smejao mom verovanju da svet može biti bolji i lepši, koji se nije smejao kada sam govorila da se možemo promeniti i biti bolji…Naši snovi su se preplitali i u snovima smo se nalazili…Stvarnost nas je razdvojila, on postoji negde daleko od mene…ponekad mi je dovoljno saznanje da postoji…a ponekad…..

  2. Šta da kažem na ove tvoje reči?? Tek si po neku napisala a dotkla si i otkrila sve ono što tražim u pesmama.Na neki način svi smo mi ponekoga „izgubili“ (mada je to jako ružna reč) pa ću se zato ispraviti.Svi smo mi ponekoga rezervisali za one naše snove,one neprospavane i nedospavane .

  3. Povratni ping: Lutrija | Privateering

Ostavite odgovor

