Pošta

Odeš u poštu. Staneš u red. Čekaš. Ćutiš. Gledaš na sat. Grizeš usne. Ćutiš. Čekaš… I taman kad dođeš na red ubaci se otac tvoje školske drugarice preko reda. Kao nije te video. Kao mlađa si pa treba da ćutiš.

-Izvinite, ja sam na redu – kažem i pružim papir.

On se kao buni, ali vaspitan je, neće da galami, gunđa u sebi…

Na šalteru se zadržavam celih 35 sekundi. Daju mi pošiljku. Prolazim podignute glave. Ja sam velika devojčica.

Posle 30 minuta čekanja izlazim, a kući me pitaju – gde si do sada?

Ali, najlepše od svega je to da se nisam iznervirala! Treniram – kondicija!! Umem ja da budem i sa debelim živcima, samo kad se potrudim.

A da… Ne rekoh šta je bilo u pošiljci.

Potvrda da sam konačno DIPLOMIRANI… 🙂

576317_132493060214777_100003622510254_142550_1868087545_n

23 thoughts on “Pošta

Ostavite odgovor

