Novembar

Posted: 6 novembra, 2012 in Moja kristalna zrnca

Od kako je počeo ja sam počela da dišem pliće, hodam nečujnije, govorim tiše, pa čak i izbegavam da pišem. Taj novembar me je tako isprepdao godinama unazad  da mu čak ni ime ne izgovaram.

Imam utisak da mi čeprka po duši, kida parčiće, gužva neke dragocenosti, ponovo lomi nešto već zalepljeno, useli se u novčanik i nemilice rasipa. Šta je to sa ovim mesecom pa mi smešta i smišlja razna lukavstva i pravi spletke? Ne dopada mi se sve to, nisam spremna na njegove prostakluke i gluposti. Svojata mi prijatelje i odvodi ih. Skrnavi godinama građeno. Ruši mi i ruševine. Poplavljuje, pali, odnosi.

Ni stranicu na kalendaru ne okrećem, za mene je još oktobar, a za dvadeset i neki dan počeće decembar.

komentari
  1. dollybel kaže:

    vjerujem da svako od nas ima po neki mjesec koji me je nekako „taličan“ 🙂
    ime mog takvog mjeseca neću ni da izgovorim, sreća ima još fore dok ne dođe 🙂
    ne okreći stranice, čekam te u decembru

  2. Negoslava kaže:

    Znaš šta – zažmuri i zamisli da je već počela nova godina. Osmehni se, u sebi , sebi i svetu, budjenju novog dana i zalasku sunca na njegovom kraju. I reci sebi, lutko, ti si jedno srećno derište kojem je spoznaja meseca kojeg ne voli pokvarila samo jedan dan.
    Sutra je već novi. I nove radosti te čekaju u njemu.

  3. ironijexl kaže:

    Ne damo mi tebe nikakvim gadovima …ima
    A strašno si me (ne znam zašto) podsetila na Miku ovim postom 🙂

  4. oblogovan kaže:

    Pazi kad si u pravu… Imam isti problem… 😦

  5. Privateering kaže:

    T-23 i odbrojava….
    Čini mi se da je Balašević rekao,ne pravi od tuge nauku.Hoću da kažem,nije novembar kriv.Krivi su ljudi uglavnom.

  6. Wojciech kaže:

    Ma to je samo prelazi period.
    Ni tamo – Ni ‘vamo. 🙂

  7. tanjatg kaže:

    Još malo, Alisa… Učini da neke lepe stvari postanu ogromne, pa da se ne vidi novembar. Ti to možeš jer si Alisa koja, verujem, veruje u čuda!

Postavi komentar