Tango za bolje dane

„Zašto me nećeš?“, gotovo je cvilela gledajući u njega.

Sedeo je na pola metra od nje. Ona se sklupčala kao mače, umrljana suzama, posipana zvezdanim prahom i svetlela kao boginja. Gledao je u nju – jedna mala velika Boginja, smrskana pod teretom svakodnevice. Ćutao je dok mu je kroz glavu jurio teretni voz prepun bolnih uspomena na to kako je nikada nije imao. Njene suze su vratolomno padale na purpurni kašmir.

„Ne shvataš… Onoliko koliko te ja hoću, baš ti nikada ne možeš zamisliti. Jednom ćeš shvatiti da je ovo jedino ispravno. To što si sada slomljena i besna daje ti lažnu nadu da ću ja popraviti, a mogao bih samo još više usitniti parčiće tvoje duše i razvejati ih. Gazim po sebi da bi ti bila dobro, razumeš?“

Balada uplovi u luku njenih nada, suze se umnožiše, jecaj uguši melodiju. Ustao je, pružio joj ruku i podigao je. Plesali su, vrteli se uz treperave note, vrteli se kao da su jedini na svetu, nežno i skladno, sasvim ćutke, sasvim preglasno.

„Slomio bih te još više, a obećao sam sebi da ću te paziti. Ti imaš život, imaš sve ono što bih ja želeo da imam. A nemam… Imam samo tebe kao iliuziju da sve može biti dobro. „

„Ćuti, držiš me i gledaš me kao stariji brat, rovariš mi po duši savetima, ubijaš me daljinom…“

Kako da joj objasni da je taj njen mali pad samo deo puta, samo parčence, trun koji joj upao u oko i izmamio suze. Sve će to proći. Opet će njen osmeh otopiti led sa prozora. Ali njegova tuga, njegova praznina neutešno će ostati nepopunjena. Lažno će je tetošiti izmišljenim uspomenama o toj maloj velikoj Boginji koja mu kola venama, čije ime izviruje iz svake pesme i muti mu pogled. Vrti se u krug, pleše, peva joj na uvo dok ona plače, ali zna da tako mora, samo tako treba. Jer ona ima svoj život, a on … On živi od njene sreće.

gothic_dream_by_bonniebones-d32qjss

14 thoughts on “Tango za bolje dane

  1. Svi smo nekada imali taj scenario, možda ga još čuvamo u sećanju i ovaj tvoj post čini da prepoznamo poneki odeljak kao svoj… eh…

    Monoogo mi se sviđaju i ove tvoje zvezde…

Ostavite odgovor

