Srce miša

Moraću da zaronim duboko u sebe,
da proverim jesam li ja baš takva kakvom me ti vidiš.
Ti me teraš da od sebe stvaram planinu,
da se pred tobom ponašam jaka,
da dokažem, da na brzinu
umem da preskočim more
i bar dva brda.
Ti ne znaš da meni u grudima mrda
jedno maleno srce miša,
onakvog sićušnog, od sivog pliša.
Nemam ja korak od sedam milja,
ja trajem u  malim skokovima,
ja ne njišem bokovima,
nemam slapove parfema na vratu,
ne tužakam starijem bratu,
samo sebe imam.
Zato sebe čuvam od tudjih očiju.
Moja duša živi u mom nosu.
Nikad me nećeš videti bosu
da hodam po prolećnoj travi.
Mene plaše i mravi.
Mene plaši i povetarac kada okrene stranicu knjige.
Ali, to je već novo sutra.
I nove brige.

3 thoughts on “Srce miša

  1. Verujem da je sve istina.Samo onaj deo,sa srcem…ti ga imaš i daješ svima podjednako.
    Koliko nas te je dosada posvojatalo,usvojilo,vezalo za sebe…???
    To se ne radi tek onako….ne znam za druge..nije me baš ni briga,ali ovih dana ja živim na tvojim stranama i mnogo mi je dobro.
    A sutra..nove brige…uz jutarnju kaficu u 5:50 proveriću da li je izašao novi tekst…

Ostavite odgovor

