Prevelik za moje oko

Tresneš me o pod kao gumenu igračku i očekuješ da ću živa ostati. Ti i ne shvataš koliko si velik u mojim očima. Sa tvojim imenom na usnama ja preživljavam dane. Smeju se i kažu da si samo „etar koji nosi vetar“. Znam. Znam da si prevelik da staneš u moje oko. Nisi uobičajeni šetač u mojoj ulici. Tvoje ime je zvučno. Zato te i ne shvatam previše ozbiljno, samo produžim dalje, gazim sneg i jecam u sebi, svuda leden sjaj… Ne volim sneg. Moja snežna laž, laž da je sve u redu…

Traješ. Traješ uprkos lažima da ne mogu doseći zvezde. Znam da mogu, zato i ne posežem rukom, šta bih ja sa pregrštom nečijih tudjih snova….

Kad zažmurim izroni ona vrela avgustovska noć… Noć pred kišu i bol koja vri pod kožom.  Kažu da su svi isti, da vreme ubija ljubav, ali nije me briga sve dok ne spomenu tebe. Tebe ne dam da presaviju kao list papira i stave pečat.  Tebe ću držati daleko od sebe i njih. Ti moraš biti nešto što će mi ulivati nadu da sve može biti dobro, nešto što mi ne sme razvejati iluzije, zato te i držim tako visoko, previsoko, da te ne mogu dohvatiti. A znam da mogu…
2 thoughts on “Prevelik za moje oko

  1. Sada znam…
    U ljubavi se daje i prima, ali ništa iz nje ne možemo uzeti za sebe.
    ___________________________________________________
    „Znam da mogu, zato i ne posežem rukom, šta bih ja sa pregrštom nečijih tudjih snova….“

    „zato te i držim tako visoko, previsoko, da te ne mogu dohvatiti. A znam da mogu…“

Ostavite odgovor

