Otvorene karte

Znao sam ja da ću zamutiti bistrine čim joj kažem, zato sam tako dugo ćutao.  Gledala me onim velikim očima, bez daha, bez reči. Nisam znao kako da razumem suzu koja joj je skliznula u čašu crnog vina, ali sam razumeo onaj jedan korak koji je napravila lagano bežeći od mene. Rušio sam njen savršeno sagrađen svet, nepopravljivo nanosio štete vitražima i fasadi na njenom licu koja se lagano rastapala i nanosila crne mrlje.

Nisam se pitao imam li prava da je prisvojim, po mojoj nekoj logici, ona mi je oduvek i pripadala. Moja. Iako tuđa. Gledam je tako zbunjenu, sa modrim usnama, pretrnulu od mog dodira i mojih reči. Ona peva i kad se svet ruši, zašto je sada ovako bespomoćna?

Rekla je (nakon milion godina ćutanja) da ne veruje da sve to baš tako, da sam pogrešio, da je obična i da ništa sa njom nije tako spektakularno kako ja to vidim. Ona ne zna da vatromet pršti nad mojom glavom kada je čujem kako se smeje. Ona ne zna da se njom lečim kada me smrtno rane neke pesme i beskrajne noći.

Ne tražim je ja da je imam zauvek. Ona mi treba kada postanem sam sebi suvišan. Onda je se setim. Ne mislim ja stalno na nju, ali tako, ponekad, kada prođe pored mene i zamiriše na proleće, onda mi razum razveje uzdah pa je poželim kao nikada nikog. Onda se nasmejem kao da je sve u redu, ona se okrene i pogleda me preko ramena. U trenu dok me kida treptaj njenog oka, ona se smeši i kaže – „kako si“, ja zaćutim, čisto tako da bi i ona malo zastala, da je duže gledam i kažem kao da ceo svet imam u svom džepu – “ ma ništa… sve je tako dobro ponekad“. Ona produžava hodnikom, odzvanjaju njene potpetice u mojoj glavi, ali bez njene blizine moji vidici su jasniji, sve dok je ponovo ne sretnem i dok ona ponovo ne trepne svojim bademima… Onda se ponovo sve zamuti.

8 thoughts on “Otvorene karte

  1. Svaki pasus za sebe je posebna priča.Posebne slike se rađaju.Možeš ih istumbati,pomešati,izvrnuti slobodno…A opet je isto
    Sedi 5
    A vi ostali koji pišete o proleću,kucama,globalnom otopljenju,a ne spomenjete ljubav,čitaćemo se u nekim drugim životima…Ja sam pronašao svoj izvor večite ljubavi,mladosti,osećanja,nadanja…Mislim da je trenutak da kažem,HVALA

  2. „О слабости, име ји те жена…“
    Шекспир
    Ја се само питам – чије слабости?
    Лепо!
    Поздрав за Вас и све „Слабе“!

  3. U čemu je tvoja tajna ?
    Kako znaš ?
    Šta nas odaje ?
    Napisano je iz ugla muškarca…
    ili smo providni ili je karta „staklena“.
    Postaću paranoik… ljudi.
    Ogledala su oko nas !

Ostavite odgovor

