Razvod galaksija

Kada neko od razvedenih roditelja, koji nije dobio starateljstvo, uzme decu na svoju ruku to se smatra otmicom. I kažnjava se zakonom. Šta se desava kada neko uzme tvoje reči, iznedrene kao zajedničku decu, nakon razvoda galaksija? Kada ih zaključa, bez pitanja, utamniči, bez pitanja,  bez poslate kopije. Jedino te teši jer si bio pametan pa na vreme sačuvao svoje izmaštano delo. Ili si samo bio obazriv? Možda si unapred sumnjao?

Kojim zakonima podleže taj tip kriminala? Imaš li uopšte pravo da se ikom žališ? A i šta da kažeš?

Dugo sam ćuteci grizla usne i prećutno trpela tu tihu torturu. Zbog čega? Zar se plašim? Ne.  Samo sam štitila druge.  Štitila one koji su mi okrenuli ledja. One koji su me izdali.

Znam da nema načina da dobijem nazad svoja oduzeta prava. Ja samo želim da kažem da su me ojačali svojim udarcima. Sada sam jača i više Vam ne verujem. Ja i dalje imam sva moralna prava i slobode, a Vi ćete  zauvek ostati miš. Mali bespomoćni, uplašeni miš, šćućuren u svojoj rupi, krišom maštajući o boljim vremenima. Oprostila sam. Nisam zaboravila.

Nek Vam je prosto.

15 thoughts on “Razvod galaksija

      • Mislim da nema mesta za strah…tako je kako je.Da je drugačije,ne bi se osvrtala sada i samom pričom o tome.Lošše sam se izrazio,takva si kakva si..ili takvi smo kakvi smo.Uvek će nam ostati taj neizgovoreni dijalog u glavi.I bolje je,jer ako dođeš u priliku da izgovoriš,onda je to kao pokvareni kantar…neće biti zlatne sredine.Nikada

  1. I ta priča ponegde još uvek traje. Bez prava na žalbu jer mogućnosti nema. Ostaje samo pustiti korenje duboko u zemlju da nas vetar ne oduva i pružiti ruke ka suncu da nas žedne napoji, biti kao baobab, do dana kada će sve ostalo odumreti. Tada će nam se vratiti opet naši životi, naše reči u potpunosti, zaceliće izmrvljena zemlja. Oproštaj je nebo iz kog stablo crpi dovoljno plavetnila da rane zaleči i sačuva sjaj kore.

    • Draga moja Plavičasta, dosadilo mi je da budem baobab koji je jak i na koga se svi ostali oslanjaju. Ali znam da si u pravu, jer sada drugog načina i nema. Sve je to iza mene, ali naiđu dani kada se sve to vrati kao bumerang i opet zaboli.

Ostavite odgovor

