Muško ćoše

…Ne razumeš, ona mi pomera svetove….
Ona je nešto što me budi jutrima i uredjuje snove. Ja nju nemam, imao sam je nekoliko neparnih trena, u medjusvetovima izmedju zime i proleća, samo ta nekoliko treperava trenutka kada mi je sa suzama u očima rekla da je nesrećna, to je sve. Znam, i ne očekujem da me razumeš, ona je nešto što mi se desilo i učinilo da ponovo počnem da živim. I znam ja unapred, da se njenog pogleda bojim, da umirem pri svakim pomenom njenog imena, znam da je čekam uzaludno, ali to je jače od mene. Prepoznajem njene korake, prepoznajem je kada šeta gradom medju milion njih, ono njeno ponosito držanje glave, i ta mala nesigurnost kada prelazi ulicu, znam ja to, ali ne teraj mi da ti objašnjavam, znam ja razlog, tebi je nebitno…
E moj prijatelju, sto me strela pogodilo kada je otišla. Znam, nikad moja zapravo, nije ni bila, samo je trajala tu kraj mene, udisala isti vazduh, smejala se, grlila me… I onda je sve to nestalo. Kao da me pre nje niko nije razumeo. Kao da pre nje sve te devojke imaju istu boju očiju, jedino se ona razlikuje, jedino je ona dovoljno smela, dovoljno šašava, dovoljno luda za ovaj nesmotreni život koji ju je zarobio medju listove sećanja….
Kada je sretnem postajem onaj ludi „ja“ koji glumi ravnodušnost, a umirem iznutra, gorim i pretvaram se u prah. A onda vidim da se osvrne za mnom, i kako njen pogled ponire u prašinu, ja još više podivljam. Izmedju nas ni tri metra, a ustvari čitava večnost.
Ta čupavica me ubija, a na neki način leči. I trzam se na svaki zvuk, očekujem, a znam da nije. Ona je tu za neke praznike  i moj rodjendan. Obično je njena poruka takva da me povuče do samog dna. Umem i da zaplačem, da stegnem pesnice i kažem da mora biti samo moja. I krenem u novi dan spreman da se borim za nju, a već unapred znam da sam uzgubio…

6 thoughts on “Muško ćoše

  1. sjjajan opis….ja bi to u svoje vreme zavio u patetiku…ovako…lakše je da pročitam svoje misli kod tebe…veliki pozdrav iz muškog ćoška

Ostavite odgovor

