Block out

Više se ne sećam ni kad je zadnji put duvala
Ima tri meseca, prođe Sveti Nikola i Nova godina…

Vrlo dobro je znam i uvek osetim u kostima
Ne bih rekao nikada da faliće mi vetar…

Pa prekrstim ruke sam i gledam
Nešto čitam, pratim rad
Prijatelja u rascepu između svoga dobra i mog zla
Sive slike iz prošlog vremena
Da l’ se vidi išta – parkiraj
Čekić iznad temena pa tras
Ja ne vredim ništa…

Pusti me da sviram
Da sviram, sad sam
Ponekad tvoja reč mi ne da miran san
I ne da mira
Miran sam al’ ne razumem otkud sav taj bes
I neću to da znam…

Nešto nije u redu
Pa, i svašta ima da se razmišlja
Možda ne bih da umrem pametan
Možda bi još da smetam..

U tvojim rukama spava košava
U mojim inat i bes i nepravda
Tu sam gde sam i nisam spreman
Nisam spreman za katul ferman…

Biraj, biraj
Ja znam ti to ne znaš
Ti si pristao da veruješ
Pa biraj
Izdaja i predaja su majka jedna, oca dva
Pa biraj, biraj…
Nikada ti neću više otkriti nijednu tajnu…

(tvoj/moj korak je moje ime čuvaj me/se)…

Previše nervozan
Ko da ga boli sve
Tako elastičan i…
Slomio se …

6 thoughts on “Block out

Ostavite odgovor

