Lov na zvezde

Kada sam se napokon srela sa njegovim očima nisu mi se više činile tako sjajne i pune zvezda. Zapravo, bile su mutne, plivale u velikoj količini vina. Nisam imala osećaj da postojim, kao da je sve vreme gledao kroz mene, bila sam tu da ubije dosadu večeri.
U toj dalekoj sobi, van grada, po prvi put sam osetila stah od koga sam izgubila glas. Posle svega, cigareta i pogled u plafon. Njegova ruka na mom ramenu, moja glava na njegovim grudima. Čujem njegovo srce kako kuca u meni nepoznatom ritmu. Dali je ovo zaista ono što sam poželela? Da li je ovo moj ili njegov trofej? Svejedno, ja sam emocionalna budala kojoj trofeji ne znače ama baš ništa…
Sada dok leži kraj mene ne deluje više kao bog. Ne drhtim. Tako je običan, kao mnogi drugi. On, moj kralj rokenrola. Ostvarenje mojih davnih želja. I želja mnogih drugih. Umesto gitare, sada sam ja u njegovim rukama. I lepo je. Smejem se. A srce mi hladno…
Dobila sam ono što sam želela. Samo što nije bilo baš onako kako sam zamišljala. Kada zvezdu skinete sa neba, više nije zvezda, već običan brošić. Više joj se ne diviš.
On me gleda njegovim očima, smeje se i peva mi. Ja žmurim, letim kao na oblaku, divno je. Snimam ovaj trenutak u hard disku mog mozga, za neka hladnija predvečerja kada će ovaj trenutak mnogo blještavije izgledati-ja u zagrljaju zvezde…
Ima baš isti onaj opak pogled kao na slikama. I pravi one blesave grimase. Na dlanu mu možeš staviti bar pola sveta. Ali fali tu nešto, fali… peče ta praznina. Izdala sam sebe, znam već. Mene ljubav vodi. A ovde smo mi nju vodili, gotovo je oskrnavili, dva tela, željna, vatrena, ali bez one prirodne iskre. Kremen u mom upaljaču nakvasila je moja suza. Te noći nije radio. Bilo je bez iskre iz mog srca. Muškarcima taj upaljač i ne radi.
Oblačimo se. On opet peva, grli me. Vezuje mi oko vrata njegovu maramu. Nema veze, smejem se, ipak je ovog puta on moj trofej. Te noći napisali smo divnu pesmu, pesmu o zvezdi i boginji koja je uzela na dlan i udahnula u nju smrtnost…

Ostavite odgovor

